dimecres, 31 d’octubre del 2012

Comunicació audiovisual

A la classe de COED vàrem tractar la comunicació audiovisual des de la part del receptor. D’aquesta manera s'ha de tindre en compte que quan escoltem reelaborem el missatge amb la pròpia experiència. Tenim coneixements previs del missatge, raó per la que és important com a emissor conèixer el públic i saber el seu punt de partida.

La comunicació audiovisual fa estar més alerta als espectadors perquè el missatge acostuma a ser més complex. En aquests casos es reben inputs dels quals no s’és conscient: publicitat subliminal.

En aquest moment vàrem veure el vídeo de Guillermo Orozco:

Edu3.cat


La imatge: És un codi universal que es pot veure de moltes maneres, ja que hi ha coses que no sabem veure a simple vista (canvis de càmera, situació de la càmera...).

Família, escola i mitjans de comunicació: La família i l'escola són els factors principals per a l'educació dels infants però els mitjans de comunicació també tenen part de responsabilitat, raó per la qual les escoles els han d’utilitzar. A més a més, aquests mitjans han de ser conscients que eduquen i per tant han de tindre en compte que retransmeten.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada